Kundeinfo

VELKOMMEN TIL PRISS GRÆNSEBUTIKKER

 

Her kan du finde nyttige informationer:

 

Priss Kundeservice:

E-mail: info@priss.dk

(Besvares hverdage mellem kl. 9 og 13)

 

Drejer henvendelsen sig om en af vores grænsebutikker, eller et besøg i en af disse, beder vi om, at man tager kontakt til butikken.

 

Priss Harrislee

Priss Pebersmark

Priss Süderlügum

 

BEMÆRK! E-MAILS BESVARES DESVÆRRE IKKE I WEEKENDER OG PÅ HELLIGDAGE, MEN MAN ER NATURLIGVIS VELKOMMEN TIL AT TAGE TELEFONISK KONTAKT TIL DEN PÅGÆLDENDE BUTIK

 

Bestilling:

Det er kun muligt, at lave en bestilling til afhentning i vores butik i Harrislee (Padborg grænse).

Når du laver en bestilling, vælger du, hvilken dato og i hvilket tidsrum du gerne vil afhente din bestilling. 

Bestillinger kan tidligst afhentes 24 timer efter bestilling og du kan vælge en leveringsdag på max 30 dage frem. Der kan dog i travle perioder forekomme, at man ikke vil kunne bestille til afhentning allerede efter 24 timer.

Betaling:

Når du laver en bestilling, kan du vælge, at betale bestillingen online med kortbetaling eller at betale ved afhentning.

Vælger du, at forudbetale med kortbetaling trækker vi først beløbet, når du har afhenter dine varer. Fortryder du mod forventning eller af forskellige årsager alligevel ikke har

mulighed for at afhente din bestilling kan du være helt TRYG. Vi trækker ikke penge for en bestilling før den er afhentet. Annulleres ordren, trækker vi naturligvis ikke pengene

fra din konto.

Du vil modtage en bestillingsbekræftelse i din indbakke. Skulle du mod forventning ikke modtage en, bedes du sende en mail til info@priss.dk - Angiv venligst navn, e-mail og

ordrenummer, når du skriver til os.

Eksporterklæring:

Når du laver din bestilling, indtaster du samtidig de oplysninger vi skal bruge, samt accepterer betingelserne for køb af pantfrie varer ved at have læst og accepteret vores

handelsbetingelser i indkøbskurven. Du skal derfor ikke medbringe en udfyldt eksporterklæring. Når du ankommer til udleveringen, skal du blot vise dit pas eller kørekort og

skrive under på, at du accepterer betingelserne for pantfrie varer.

Afhentning:

Afhentning af varer foregår ved vores Priss ToGo udlevering. Følg pilene op til vores grønne lagerhal. Her bliver du taget imod af en af vores medarbejdere, der sørger for at

finde din bestilling, samt tjekke pas eller kørekort, hvis du har pantfrie dåser og lignende på din bestilling. Herefter kvitterer du med din underskrift. Pak varerne i bilen og du

kan nu køre hjem igen. Nemt, hurtigt, trygt og sikkert! 

Det betyder, at du ikke skal stå i kø ved kassen i butikken for at betale dine varer, men du er naturligvis altid hjertelig velkommen til at kigge ind i vores butik. Måske, der var

noget der fristede. 

Du bedes medbringe din ordrebekræftelse med dit ordrenummer ved ankomst. Enten på papir eller på telefonen.

Vi kan desværre ikke love, at bestillingen er pakket før det ønskede afhentningstidspunkt, men du kan altid hente din bestilling senere. Er dine planer ændret og du ønsker,

at hente din bestilling før det ønskede afhentningstidspunkt, hvis muligt, bedes du tage kontakt til butikken for at høre om muligheden for dette på

Mail: lagerharrislee@priss.dk

eller

Telefonisk på tlf.: 0049 461 995 738 40

Ændringer eller annullering af bestillingen:

Skulle du mod forventning ønske at annullere din bestilling eller hvis der er ændringer til din bestilling, bedes du kontakte vores butik på mail: lagerharrislee@priss.dk eller

kontakte butikken telefonisk på tlf.: 0049 461 995 738 40

Kontrollér venligst din bestilling:

Når vi udleverer dine varer, skriver du under på, at det udleverede er det rigtige. Derfor bedes du tjekke det udleverede grundigt, så det stemmer overens med det bestilte.

Skulle der mod forventning være en fejl, henvender du dig blot til personalet, så vi hurtigst muligt kan rette fejlen.

Support:

Har du problemer med at lave en bestilling? 

Passer prisen ikke?                                                                                                                                                                                                                                                                 

Har du ikke modtaget en bekræftelse?                                                                                                                                                                                                                           

Bedes du kontakte support på info@priss.dk - Angiv venligst navn, e-mail og ordrenummer, når du skriver til os.



Få fordele
med nyhedsbrev

Vi bruger cookies for at give dig en bedre oplevelse, og gemmer derfor information om dit besøg på priss.dk

OK