Handelsbetingelser
Bestilling:
Det er kun muligt, at lave en bestilling til afhentning i vores Drive-In i Harrislee (Padborg grænse).
Når du laver en bestilling, vælger du, hvilken dato og i hvilket tidsrum du gerne vil afhente din bestilling.
Bestillinger kan tidligst afhentes 24 timer efter bestilling og du kan vælge en leveringsdag på max 30 dage frem. Der kan dog i travle perioder forekomme, at man ikke vil kunne bestille til afhentning allerede efter 24 timer.
Du vil modtage en ordrebekræftelse i din indbakke. Skulle du mod forventning ikke modtage en, bedes du sende en mail til [email protected] - Angiv venligst navn, e-mail og ordrenummer, når du skriver til os.
Betaling:
Når du laver en bestilling, kan du vælge, at betale bestillingen online med kortbetaling eller at betale ved afhentning. BEMÆRK! Det er kun muligt, at betale preordrer i vores Drive-in og ikke i butikken.
Vælger du, at forudbetale med kortbetaling trækker vi først beløbet, EFTER du har afhenter dine varer og KUN det beløb, din ordre ender på. Det vil sige, hvis der er blevet tilføjet eller fjernet varer til din ordre og slutbeløbet derfor er ÆNDRET i forhold til da ordren blev lavet, er det, det endelige slutbeløb, der trækkes fra din konto. Fortryder du mod forventning eller af forskellige årsager alligevel ikke har mulighed for at afhente din bestilling kan du være helt TRYG. Vi trækker ikke penge for en bestilling før den er afhentet. Annulleres ordren, trækker vi naturligvis ikke pengene fra din konto.
Eksporterklæring:
Når du laver din bestilling, indtaster du samtidig de oplysninger vi skal bruge, samt accepterer betingelserne for køb af pantfrie varer ved at have læst og accepteret vores handelsbetingelser i indkøbskurven. Du skal derfor ikke medbringe en udfyldt eksporterklæring. Når du ankommer til udleveringen, skal du blot vise dit pas eller kørekort og skrive under på, at du accepterer betingelserne for pantfrie varer.
Afhentning:
Afhentning af varer foregår ved vores Priss ToGo udlevering. Følg pilene op til vores grønne lagerhal. Her bliver du taget imod af en af vores medarbejdere, der sørger for at finde din bestilling, samt tjekke pas eller kørekort, hvis du har pantfrie dåser og lignende på din bestilling. Herefter kvitterer du med din underskrift. Pak varerne i bilen og du kan nu køre hjem igen. Nemt, hurtigt, trygt og sikkert!
Det betyder, at du ikke skal stå i kø ved kassen i butikken for at betale dine varer, men du er naturligvis altid hjertelig velkommen til at kigge ind i vores butik. Måske, der var noget der fristede.
Du bedes medbringe din ordrebekræftelse med dit ordrenummer ved ankomst. Enten på papir eller på telefonen.
Vi kan desværre ikke love, at bestillingen er pakket før det ønskede afhentningstidspunkt. Er dine planer ændret og du ønsker, at hente din bestilling før det ønskede afhentningstidspunkt, hvis muligt, bedes du tage kontakt til butikken for at høre om muligheden for dette på
Mail: lagerharrislee@priss.dk
eller
Telefonisk på tlf.: +49 461 995 73 840
Ændringer eller annullering af bestillingen:
Skulle du mod forventning ønske at annullere din bestilling eller hvis der er ændringer til din bestilling, bedes du kontakte vores butik på mail: lagerharrislee@priss.dk eller kontakte butikken telefonisk på tlf.: +49 461 995 73 840
Kontrollér venligst din bestilling:
Når vi udleverer dine varer, skriver du under på, at det udleverede er det rigtige. Derfor bedes du tjekke det udleverede grundigt, så det stemmer overens med det bestilte.
Skulle der mod forventning være en fejl, henvender du dig blot til personalet, så vi hurtigst muligt kan rette fejlen.
Support:
Har du problemer med at lave en bestilling?
Passer prisen ikke?
Har du ikke modtaget en bekræftelse?
Bedes du kontakte support på [email protected] - Angiv venligst navn, e-mail og ordrenummer, når du skriver til os.
Kontrol af varerne
Kontroller venligst ved afhentning af varerne, at du har fået de varer du har bestilt, samt at emballage er hel og ubrudt og at varerne fremstår som ubeskadigede. Er du i tvivl, så kontakt en medarbejder.
Priss.dk er ansvarlig for varerne, indtil de overdrages til dig eller 3. part. Med din eller 3. parts kvittering for modtagelse i ubeskadiget stand, overgår ansvaret for varerne til dig.
Returret
Du har ifølge Forbrugeraftaleloven 14 dages fortrydelses-/returret, hvis varen returneres i original emballage, og i væsentlig samme stand som den var da du modtog den.
Du forestår selv returnering til os, og vi tilbagebetaler dig varens pris på købstidspunktet.
Priser
Såfremt andet ikke er angivet, er alle opgivne priser inkl. gældende moms i Danske Kroner. Priss.dk tager forbehold for trykfejl, afgiftsændringer, udsolgte varer m.m.
Ansvar
Priss.dk fraskriver sig ethvert ansvar for følgeomkostninger, som måtte være påført vores kunder som følge af manglende leveringer, strejke, lockout, trykfejl, afgiftsændringer m.m.
Dataopsamling
Priss.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger samt for at du kan lægge varer i varekurven. Du kan altid slette oplysninger ved at slette historikken i din browser.
De oplysninger du måtte opgive i form af eksempelvis navn, e-mail m.m., bruges kun internt hos Priss.dk, dels for at kunne håndtere dine varer, dels til interne statistiske formål, og vil ikke blive videregivet til 3.mand.
Ejerforhold
Priss.dk ejes af:
Submil GmbH, HRB nummer 10043 FL
Forretningsfører: Carsten Christensen
Westerstrasse 59
D-24955 Harrislee
UST ID Nr.: DE 815 361 499
Steuer Nummer 15/296/33372
Telefon: 0049 (0)461 900 198 24
Telefax: 0049 (0) 464 900 198 25
Bankforbindelse:
Danske Bank
Holbergsgade 2
DK-1092 København K
Reg. nr.: 3000 Konto nr.: 4366095454
IBAN: DK4630004366095454
BIC/SWIFT: DABADKKK